LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Strategji e re/ Markat luksoze kuptuan se si t'i vlerësojnë produktet e tyre të pashitura

27 Tetor 2022, 21:30, Trending CNA

Strategji e re/ Markat luksoze kuptuan se si t'i vlerësojnë

Markat kryesore në industrinë franceze të modës luksoze nuk do të jenë më në gjendje të shkatërrojnë artikujt që nuk mund t'i shesin më për shkak të ligjit kundër mbetjeve të prezantuar në fillim të këtij viti. Aplikacioni i ri inkurajon markat që të rilançojnë produktet e tyre në mënyra të ndryshme.

Praktikat që synojnë reduktimin e mbetjeve, të cilat u vunë në fuqi nga 1 janari në Francë, nxitën markat e famshme në sektorin e konsumit të luksit të ndiqnin plane të ndryshme në lidhje me shitjen e produkteve të tyre dhe menaxhimin e stokut.

Grupi Kering, i cili përfshin marka të tilla si Gucci, Saint Laurent dhe Balenciaga, njoftoi se ata po investojnë në programe të bazuara në inteligjencën artificiale për të menaxhuar aksionet në mënyrë më efektive.

Helene Valade, drejtore e zhvillimit mjedisor në LVMH, ku bashkëjetojnë markat si Louis Vuitton, Dior dhe Celine, grupi më i madh në botë i industrisë së konsumit të luksit, deklaroi se kompanitë i mbajnë stoqet e tyre më të ulëta dhe se "sektori i luksit ka filluar të afrohet shumë më tepër. për të kërkuar".

Produktet që klientët nuk blejnë mund t'u shiten edhe punonjësve me opsione të favorshme. LVMH punëson afërsisht 150 mijë punonjës, Kering 38 mijë, Hermes 16 mijë e 600 punonjës.

Një mënyrë tjetër në të cilën po përdorin markat luksoze janë donacionet.

LVMH është bashkuar me Cravate Solidaire, e cila mbledh donacione për veshje pune dhe ofron veshje për të paprivilegjuarit gjatë kërkimit të punës.

Dizenjuesit e markave me famë botërore përfitojnë gjithashtu nga procesi i "upcycling", ku produktet e mbeturinave ripërdoren me një funksion tjetër. 

Marc Jacobs punon me Fabscrap, e cila prodhon materiale izoluese nga pëlhura të papërdorura në Nju Jork, SHBA, ose ua dhuron studentëve ose artistëve.

LVMH ka bashkëpunuar me WeTurn, e cila merr rroba dhe materiale të pashitura dhe i riciklon ato në fije dhe pëlhura të reja.

Hermes gjithashtu shiti 39,000 produkte të ricikluara në 2020.  

Arnaud Cadart, menaxher portofoli nga kompania e menaxhimit të aseteve me bazë në Paris, Flornoy, tha: "Mentaliteti ka ndryshuar. Ne nuk jetojmë më në një ekonomi që mbështet prodhimin e pafund mbi të gjitha."

Marka luksoze britanike Burberry njoftoi se shkatërroi produkte të pashitura me vlerë 28 milionë funte në vitin 2017 dhe tërhoqi një reagim të fortë nga publiku./CNA.al

Lajmet e fundit nga