LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Nuk e kishim imagjinuar/ Lodrat e seksit riciklohen për të prodhuar shapka

27 Tetor 2022, 22:00, Trending CNA

Nuk e kishim imagjinuar/ Lodrat e seksit riciklohen për të prodhuar

Një markë veshjesh në shtetin amerikan të Kalifornisë riciklon lodra seksi me defekt dhe bën këpucë prej tyre.

Rose in Good Faith është bashkuar me Doc Johnson, gjigantin e industrisë së lodrave për të rritur.

15 për qind e këpucëve në serinë e quajtur Plastic Soul përbëhen nga lodra seksi të papërdorura që nuk janë lëshuar për shkak të defekteve të ndryshme.

Pjesa tjetër është bërë nga materiali EVA me bazë nafte, i cili është i vështirë për t'u ricikluar. Kjo sugjeron që linja e këpucëve nuk është në fakt një opsion i qëndrueshëm.

Këpucët e prodhuara janë të dizajnuara në përputhje me modën më të fundit. Gjithashtu po merr kritika për të qenë i ngjashëm me modelin e njohur Hydro Moc të markës së famshme të këpucëve Merrell ose Yeezy's Foam Runners.

Shumë prej përdoruesve të rrjeteve sociale kanë bërë komente negative për shkak të ngjashmërisë së serialit me modelen e Yeezy.

Chad Braverman, menaxheri i operacioneve të Doc Johnson, deklaron se ata janë krenarë për këtë serial të bashkë-krijuar pavarësisht kritikave.

Duke folur për AP, Braverman përcjell mendimet e tij për këtë temë si më poshtë:

"Unë personalisht i dua këto këpucë. Pra, është një produkt i madh. Një mënyrë vërtet interesante për të përfshirë Doc Johnson në diçka që normalisht nuk do ta bëja."

E themeluar në vitin 1976, Doc Johnson ripërdori disa nga materialet bazë të përdorura në lodrat e seksit me defekt, por pjesën tjetër e dërgoi në deponi.

Braverman thotë se ata tani kanë kuptuar se çfarë të bëjnë me këto materiale të hedhura dhe janë të kënaqur me të.

Biznesmeni shprehet gjithashtu se këtë biznes e kanë nisur jo në emër të ambientalizmit, por për të promovuar një qëndrim “seks pozitiv” përmes modës dhe inovacionit.

Një qëndrim seks pozitiv përkufizohet si të kesh ose promovon një qëndrim të hapur, tolerant ose progresiv ndaj seksit dhe seksualitetit.

"28 për qind e shitjeve shkojnë për gratë," thotë David Teitelbaum, themeluesi i Rose in Good Faith:

"Këtu ndeshemi me një rrëfim interesant. Mendoj se ka një lidhje më të thellë.
Këpucët nisën të prodhoheshin në ngjyrë të bardhë muajin e kaluar. Edhe pse seriali nuk bën zhurmë të mjaftueshme për ta mbaruar në sekonda, kompanitë janë në favor të vazhdimit të bashkëpunimit të tyre."

Sipas Teitelbaum, është koha për të shtuar produkte të zeza në formacion./CNA.al

Lajmet e fundit nga