Përveç ujit/ Ushqimet dhe pijet që do t’iu mbajnë të hidratuar

5 Gusht 2022, 22:30, Shëndeti CNA
Përveç ujit/ Ushqimet dhe pijet që do t’iu mbajnë
Foto ilustruese

Sipas Qendrave për Kontrollin dhe Parandalimin e Sëmundjeve, marrja e lëngjeve çdo ditë, përkufizohet si sasia e ujit të konsumuar nga pirja dhe ngrënia. Qëndrimi i hidratuar është jetik gjatë këtyre ditëve të nxehta, për të parandaluar sëmundjet, kështu që konsumimi i ushqimeve dhe pijeve më hidratuese është i rëndësishëm, thotë Healthline .

Kur humbet shumë ujë nga trupi, organet, qelizat dhe indet e tij nuk funksionojnë. Nëse dehidrimi nuk korrigjohet menjëherë, mund të shkaktojë tronditje. Rekomandimi i përgjithshëm është që gratë kanë nevojë për 11,5 gota lëngje në ditë dhe burrat kanë nevojë për 15,5 gota, thotë Klinika Mayo.

Por kjo sasi ndryshon për individët në lëvizje, atletët dhe njerëzit e ekspozuar ndaj temperaturave të larta. Sipas Klinikës Cleveland , kur jeni të shëndetshëm dhe të hidratuar, urina juaj duhet të bjerë diku midis ngjyrës transparente dhe ngjyrës së kashtës së lehtë ose mjaltit. Kur nuk konsumoni mjaft lëngje, urina juaj bëhet më e përqendruar dhe merr një ngjyrë më të verdhë ose të qelibartë.

Sipas ekspertëve, pirja e ujit nuk është mënyra e vetme për të marrë lëngje të mjaftueshme ditore. Ja disa nga ushqimet dhe pijet që janë gjithashtu hidratuese:

Bollguri

Dr. Natalie Azar, bashkëpunëtore e lajmeve mjekësore në NBC dhe një asistente profesore klinike e mjekësisë dhe reumatologjisë në NYU Langone, thotë se tërshëra thith ujin ose qumështin në të cilin gatuhet dhe është shumë hidratuese.

Qumështi

Sipas një studimi nga Universiteti McMaster, qumështi është më hidratues se uji ose pijet energjike për shkak të burimit të proteinave, karbohidrateve dhe elektroliteve, sipas MedExpress .

Me kosin dhe frutat e freskëta si manaferrat të përziera së bashku, smoothie-t e shijshëm mund t'ju mbajnë të hidratuar për orë të tëra. Azar sugjeron gjithashtu të bëni smoothie me perime hidratuese si tranguj, marule, speca dhe selino.

Frutat dhe perimet

Lyssie Lakatos, një dietologe e regjistruar në The Nutrition Tëins, thotë për Neësmax se ushqimi që hani mund t'ju ndihmojë gjithashtu t'ju mbajë të hidratuar gjatë stinës së verës. "Fokusohuni në marrjen e frutave dhe perimeve të bollshme sepse ato përmbajnë deri në 95% ujë," thotë ajo. “Marulet, domatet, manaferrat, kastravecat, grejpfruti, portokalli dhe pjepri janë opsione të shkëlqyera.” Lakatos paralajmëron të mos hani direkt para stërvitjes, sepse tretja kërkon gjak dhe energji dhe e largon gjakun nga muskujt që do të punojnë gjatë stërvitjes. Një vakt i dobishëm para stërvitjes mund të jetë fruta me pak kos grek pa yndyrë ose një banane me një lugë gjelle gjalpë kikiriku të konsumuar të paktën një orë para stërvitjes.

Supë e ftohtë

 Përzieni tranguj, speca, domate, qepë dhe thelpinj hudhër për këtë supë të kënaqshme, një version i gazpaços klasike.

Çaj dhe kafe

Azar thotë se çaji i ftohtë dhe kafeja janë të shkëlqyera për hidratimin gjatë verës. Ajo paralajmëron që të mos e teproni me ekspresin pasi mund të ketë një efekt diuretik dhe të dehidratojë trupin./ CNA.al

Lajmet e fundit nga