
Interpelancë me ministren Ibrahimaj dhe Jorida Tabakun/ Mblidhet sot Kuvendi, rendi i ditës
Sot do të zhvillohet senaca e radhës parlamentare, e c...
Sot do të zhvillohet senaca e radhës parlamentare, e c...
Ndërsa bota po hapet përsëri ndaj udhëtime ndërkombëtare, pas pandemisë, është koha të shikoni përtej shtigjeve të zakonshme turistike për aventurën tuaj të ardhshme në shina.
Më poshtë po iu listojmë disa nga hekurudhat më piktoreske.
Nga Beogradi në Tivar, Serbi dhe Mal të Zi
Nëse po kërkoni arritje epike të inxhinierisë civile, drejtohuni në Ballkan për një nga udhëtimet hekurudhore më spektakolare të Evropës. Dy trena në ditë lidhin kryeqytetin serb, Beogradin, me portin Adriatik të Barit në Malin e Zi. Rruga prej 296 miljesh dhe 11-orëshe është një mrekulli e inxhinierisë së shekullit të 20-të me 254 tunele dhe 435 ura, duke përfshirë atë që ishte deri në vitin 2001, urën më të lartë hekurudhore në botë.
I nisur nga diktatori Marshall Tito në fillim të viteve 1950, ndërtimi i linjës ishte aq i vështirë sa trenat nuk mund të bënin udhëtimin e plotë deri në vitin 1976.Edhe pse Serbia dhe Mali i Zi anashkalohen kryesisht nga vizitorët në Evropë, treni Beograd-Bar po bëhet gjithnjë e më i popullarizuar nga turistët ndërkombëtarë që përdorin lejet e udhëtimit Interrail ose Eurail.Pamja më e mirë është në Mal të Zi, midis Bijelo Polje dhe Barit, ku do të gjeni viaduktin Mala Rijeka 660 metra të lartë.
Zürich në Innsbruck, Zvicër dhe Austri
Disa lloje trenash qarkullojnë midis Zvicrës dhe Austrisë, të gjithë po aq të rehatshëm, por ky është më i miri: treni EuroCity Transalpin një herë në ditë nga Zyrihu në Graz, i cili përfshin një makinë panoramike të mrekullueshme zvicerane për pasagjerët e Klasit të Parë. Pjesa e parë e udhëtimit, nga Zyrih në Innsbruck, është ajo që dëshironi.
Ky udhëtim, i cili zgjat 3.5 orë, ndjek një nga rrugët më të vjetra tregtare të Evropës, Arlberg Pass. Ndryshe nga shumë hekurudha të tjera kryesore Alpine, linja e Arlberg nuk është anashkaluar dhe as nuk ka plane për ta bërë këtë. Ajo mbetet kryesisht e pamodernizuar dhe kjo është pjesë e hijeshisë së saj.
Çuditërisht, seksioni malor prej 84 miljesh ka qenë gjithmonë i vështirë për t'u mbajtur i pastër nga ortekët, rrëshqitjet e gurëve, rrëshqitjet e baltës dhe përmbytjet të cilat paraqesin një kërcënim të vazhdueshëm. Përpara elektrifikimit në vitin 1924, stafi dhe pasagjerët gjithashtu duhej të duronin efektet mbytëse të lokomotivave me avull që punonin rrafsh përmes tuneleve të shumta.
Pika kryesore e udhëtimit është Ura e hollë Trisanna e Austrisë, e cila ngrihet 390 metra mbi një grykë të thellë pranë Landeck, e mbikqyrur nga Kalaja përrallore Ëiesberg. Por udhëtimi ka shumë më tepër sesa kjo pamje e shkurtër. Nga brigjet e liqenit të Cyrihut dhe Ëalensee në Zvicër te Alpet e thyera të mbuluara me borë dhe këmba e fundit përmes luginës së gjerë të lumit Inn, është një përvojë vërtet e paharrueshme që mahnit edhe udhëtarët më të lodhur. Dhe mos u shqetësoni nëse nuk mund të shkoni në Transalpin - ato mund të mos kenë të gjitha makina panoramike, por çdo tren nga Zürich-Innsbruck merr këtë rrugë.
Nga Dublini në Wexford, Irlandë
Pamjet e paharrueshme fillojnë në momentin kur treni juaj hekurudhor irlandez 2,5 orësh largohet nga Stacioni Connolly në qendër të qytetit të Dublinit dhe gjëmon mbi urën e hekurt që përshkon lumin Liffey. Duke kaluar nëpër periferitë e pasura jugore të qytetit, nuk kalon shumë kohë përpara se të përshkojë zonën pothuajse mesdhetare të Gjirit Killiney për të arritur në qytetin bregdetar të Bray.
Por në rrugën e saj qëndron pjesa masive e Bray Head, ku malet Wicklow bien direkt në Detin Irlandez.
Bray Head është vetëm një pikë e lartë e një udhëtimi të mrekullueshëm të pasur me pamje gjithëpërfshirëse të detit, male, lugina të harlisura të pyllëzuara dhe qytete të vogla tërheqëse. Ndaloni për të shijuar ushqimin dhe pijet e shkëlqyera lokale në Wicklow ose Wexford, ose vazhdoni në Rosslare, ku mund të kapni një traget për në Uells, Francë apo edhe në Spanjën veriore.
Locarno në Domodossola, Zvicër dhe Itali
Duke kërcyer nëpër ura të panumërta që përshkojnë luginat e lumenjve që bartin borën e shkrirë nga Alpet e larta në fushat e Italisë Veriore, Centovalli, i cili zgjat pak më pak se dy orë, është një nga trenat e paktë që qarkullon nga lindja në perëndim në të gjithë rajonin. Ai siguron një lidhje midis rrugëve Gotthard dhe Simplon Pass, të cilat kanë qenë dy nga arteriet kryesore për tregtinë dhe udhëtarët midis Evropës Veriore dhe Italisë për shekuj.
Duke filluar nga Locarno, një qytet i famshëm turistik në krye të liqenit Maggiore, trenat Centovalli rrotullohen dhe ngjiten përmes peizazhit të mrekullueshëm para-alpin të rajonit Ticino, duke kaluar ujëvarat, fshatrat dhe grykat shkëmbore përpara se të kalojnë kufirin në Itali dhe të zbresin në qendër hekurudhore në Domodossola.
Bastia në Ajaccio, Korsikë
Ishulli mesdhetar i Korsikës, është pak i populluar dhe me pyje të dendur, nuk është territor ideal për hekurudhat. Për më tepër, hekurudhat e vogla të Francës u shkatërruan në mesin e viteve 1900. Rrjeti ka 32 tunele, më i gjati është 2.4 milje i gjatë, në një lartësi prej 2,972 metra dhe 51 ura.
Vjenë në Trieste, Austri, Slloveni, Itali
Jehona e Perandorisë Austro-Hungareze është e pamundur të injorohet në këtë shëtitje nëntë orëshe nëpër tre vende dhe një përzierje peizazhesh që ndryshojnë vazhdimisht. Një herë në ditë, treni "Emona" i ÖBB-së EuroCity lidh Vjenën me Lubjanën dhe qytetin e mrekullueshëm bregdetar të Triestes: porti kryesor i Perandorisë Austriake deri në vitin 1918.
Heart of Wales Line, Uells
"Prerjet famëkeqe Beeching" të viteve 1960 shkatërruan pjesë të mëdha të rrjetit hekurudhor britanik, duke lënë shumë komunitete rurale të izoluara, efektet e të cilave ndjehen ende 60 vjet më vonë. Një nga rajonet më të prekura ishte Uellsi rural, ku shumë linja u braktisën.
Një i mbijetuar i dukshëm është linja tre-orëshe dhe 15-minutëshe “Heart of Wales Line” , e cila lidh qytetin kufitar anglez të Shreësbury me Sëansea në Uellsin Jugor.
Clermont-Ferrand në Nimes, Francë
Masivi Qendror i Francës jeton në hijen e Alpeve dhe Pirenejve më të njohur, por ky peizazh i thyer me male, vullkane dhe pllaja është një nga sekretet e ruajtura të Evropës. Dy hekurudha spektakolare përshkojnë rajonin nga veriu në jug, duke gjarpëruar nëpër gryka të egra dhe mbi kalime të larta malore.
Duke filluar nga Clermont-Ferrand, i anashkaluar nga priza konike vullkanike e Puy de Dôme, trenat në linjën Cevennes për në Nîmes marrin rreth gjashtë orë e gjysmë për të përshkuar 190 milje, duke kaluar nëpër 106 tunele të ngushta dhe duke kaluar pothuajse 1300 ura./ CNA.al
Më 25 janar mediat më të rëndësishme raportuan se një ekip...
Në Kiyotsu, një nga tre kanionet e mëdha të Japonisë, Tune...
Vetmia është një problem madhor në shoqërinë japoneze, por...
Një zbulim i madh i katër varreve të faraonëve dhe një mum...
Çdo 26 sekonda, Toka “pulson” m’u nën këmbët tona. Ky puls...
Filmi "Everything Everywhere All At Once" është renditur t...
Sot miliona njerëz në mbarë botën përdorin alfabetin Breil...
Magjistarët kanë ekzistuar që në kohërat e lashta. Akti i ...
I vlerësuar shumë për vetitë e tij estetike dhe metalurgji...
Në fillimin e viteve 1950, kur po “nxehej” Lufta e Ftohtë ...
A e keni menduar ndonjëherë se qenit tuaj i mungon vetëm t...
Duket si një pjesëz e shkëputur nga filmat më mbresëlënës ...
Shumica e fëmijëve duan të vizatojnë. Por Andres Valencia ...
Tatuazhet janë bërë një pjesë e përhapur e kulturës në bot...
Për të parashikuar se çfarë do të ndodhë me 215,000 akulln...
A keni provuar ndonjëherë një frut që vlen qindra mijëra e...
Një kometë e zbuluar së fundmi do të shfaqet së shpejt...
Në Shtetet e Bashkuara, numri i njerëzve që flasin një...
Fotografë të natyrës nga e gjithë bota sollën përmes fotog...
Mësoni disa fakte për kufijtë më të pazakontë në vende të ...
Emisioni “Stop” trajtoi këtë të mërkurë një rast të rëndë ...
Dritan Harapi një banor i Fierit, tregoi për “Stop” se kis...
Fiks Fare denoncoi sërish kushtet ku qëndrojnë personat me...
“JOQ” dhe “Lolita” janë dy faqe të vetëquajtura “media...
Komisioni i Posaçëm i Apelit ka lënë në fuqi vendimin e Ko...
Luan Daci, ish-anëtari i Kolegjit të Posaçëm të Apelimit, ...
Në 5 vite janë hetuar nga shkalla e parë e Vettingut 620 g...
Një tjetër gjyqtar ka ngecur në “sitën” e vettingut. Gjatë...
Një konflikt me një të plagosur u regjistrua mbrëmjen e so...
Një plagosje ka ndodhur mbrëmjen e sotme zonën e “Komu...
Policia ka reaguar në lidhje me ngjarjen e rëndë që ndodhi...
Kavaja u përgjak mbrëmjen e sotme nga vrasja e dy personav...
Masat ajrore të qëndrueshme që kanë përfshirë pjesën m...
Ministria greke për Emigracionin dhe Azilin thotë se regji...
Kushtet e qëndrueshme atmosferike do të sjellin në ven...
Ditën e sotme moti parashikohet me vranësira mesatare ...
Presidentja e Tajvanit Tsai Ing-wen mbërriti në Nju Jo...
Presidenti Joe Biden çeli punimet e Takimit të dytë pë...
Yevgeny Prigozhin, kreu i grupit mercenar rus, Wagner, tha...
Polonia dëshiron që BE të përdorë të gjitha mjetet në disp...
Shkencëtarët nxorën nga flokët e Bethovenit sekuencën e ti...
Gazetari Albert Vataj ka treguar skulpturën më të fun...
Shpallja e Parkut Kombëtar të Vjosës po çel perspektiva të...
Sekretari i Vatikanit për Marrëdhëniet me Shtetet dhe Orga...
Sot më 30 mars 2023, dollari amerikan blihet me 104.2 ...
Sot më 29 mars 2023, dollari amerikan blihet me 104.5 ...
Ndryshon sërish çmimi i karburanteve në vend. Këtë her...
Sot më 28 mars 2023, dollari amerikan blihet me 105.4 ...