LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Këshilla nga ekspertët/ Si të hidratoni lëkurën tuaj?

10 Nëntor 2022, 19:30, Trending CNA
Këshilla nga ekspertët/ Si të hidratoni lëkurën tuaj?
Foto ilustruese

Kur bëhet fjalë për shëndetin e lëkurës, hidratimi është një nga ato çështjet mistike dhe shumë të lakmuara që të gjithë duket se po kërkojmë, pasi të paturit një lëkurë që shkëlqen kërkon një kudjes të jashtëzakonshëm.

Nëse keni lëkurë të thatë, mbajtja e saj e hidratuar mund të jetë e vështirë. Hidratimi i lëkurës mbështetet gjithashtu në një sërë faktorësh të tjerë, siç janë nivelet e hidratimit të trupit tuaj dhe konsistenca e ajrit përreth jush. Ekspertët këshillojnë gjithnjë konsumimin e ujit pasi mund të kontribuojë pozitivisht në hidratimin e lëkurës tuaj.

Më poshtë do të gjeni disa këshilla për kujdesin e lëkurës dhe mënyrën e jetesës që do t'ju ndihmojnë të mbani lëkurën të hidratuar dhe me shkëlqim.

Shmangni përdorimin e ujit shumë të nxehtë kur laheni ose pastroni

Le të fillojmë me rutinën tuaj të kujdesit të lëkurës. Ëeiler sugjeron që të përdorni ujë të vakët për të larë fytyrën ose bëni dush, pasi uji i nxehtë mund të prishë ekuilibrat e sebumit të lëkurës duke çuar në tharje dhe dehidratim.

Aplikoni serume hidratuese pas larjes

Pas larjes së fytyrës dhe trupit është koha e përkryer për t'u hidratuar.

Përpara se të aplikoni kremin tuaj hidratues, provoni një serum hidratues.

Pas përdorimit të një serumi, mbrojeni lëkurën nga humbja transdermale e ujit duke mbyllur humectantët pranë lëkurës me një hidratues të mirë."

Përdorni krem ??kundër diellit

Ekspozimi në diell mund të çojë në dehidratim në lëkurë, prandaj sigurohuni që të mbani një SPF.

Pini shumë ujë

Mos harroni, lëkura është një organ si çdo tjetër. Ndërsa serumet para hidratuesve mund të ndihmojnë patjetër për të bllokuar ujin, ndonjëherë mënyra më e mirë për të hidratuar trupin është thjesht të pini më shumë ujë. Akademitë Kombëtare të Shkencave, Inxhinierisë dhe Mjekësisë në SHBA rekomandojnë(hapet në skedën e re)që të rriturit konsumojnë 3,7 litra lëngje në ditë për burrat dhe 2,7 litra lëngje në ditë për gratë.

Zbatoni oraret e gjumit

Sipas një studimi të vitit 2019 të publikuar në Sleep(hapet në skedën e re), kohëzgjatja e gjumit mund të ndikojë në nivelet tuaja të hidratimit, me kohë më të shkurtra gjumi prej gjashtë orësh ose më pak që rezulton në një probabilitet më të lartë për dehidrim.

Shmangni kafen dhe alkoolin

Siç vëren Qazi, si kafeja ashtu edhe alkooli janë dehidratues dhe mund të ndikojnë në nivelet e dehidrimit të lëkurës./ CNA.al

Lajmet e fundit nga