LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

5 teknika që mund t'ju ndihmojnë të largoni shpejt stresin

11 Prill 2022, 11:08, Kuriozitete CNA

Shumë njerëz vuajnë nga çrregullimet e ankthit , të cilat e bëjnë jetën e tyre shumë të vështirë për t’u përballuar. Përveç kësaj, rreth 77% e njerëzve kanë thënë se nivelet e tyre të stresit kanë efekte negative në shëndetin e tyre fizik. I vetmi person që mund t’ju ndihmojë të zvogëloni stresin dhe ankthin tuaj jeni ju.

Bright Side zbulon 5 teknika të thjeshta dhe të shpejta që mund të jenë të dobishme për t’ju hequr stresin.

1-Metoda e lashtë japoneze

Sipas kësaj teknike , 5 gishtat tanë shprehin ndjenja emocione të ndryshme.

Gishti i madh: Është ai që të ndihmon të heqësh qafe ankthin dhe shqetësimet e shumta.

Treguesi: Ai përfaqëson frikën tuaj.

I mesit: Inati dhe hidhërimi mund të luftohen përmes këtij gishti.

Gishti i unazës: Mund të largoni melankolinë dhe depresionin.

I vogli: Është vendi ku qëndron vetëvlerësimi juaj, i cili ju ofron optimizëm në jetë.

2-Ushtroni presion në qendër të pëllëmbës suaj.

Ushtroni presion të lehtë në qendër të pëllëmbës tuaj me gishtin e madh për të paktën 1 minutë . Gjithashtu mund ta masazhoni me lëvizje në drejtim të kundërt të akrepave të orës dhe mund të vini re se rrahjet tuaja të shpejta të zemrës bien.

3-Bëni pak frymëmarrje me bark.

Hapi i parë këtu është të gjeni një vend të rehatshëm, qoftë kur jeni ulur ose shtrirë .

Më pas, do t’ju duhet të vendosni njërën dorë në gjoks dhe dorën tjetër në bark.

Do t’ju duhet të  merrni frymë thellë , por nga barku, jo nga gjoksi. Në këtë mënyrë, barku juaj do ta shtyjë dorën lart, por gjoksi juaj do të qëndrojë ashtu siç është pa asnjë lëvizje.

Mund të merrni frymë me buzët e mbledhura, sikur po përpiqeni të fishkëlleni. Dora në bark duhet të kthehet prapa nga brenda. Në fakt, ju mund ta përdorni atë dorë për të nxjerrë të gjithë ajrin nga barku juaj.

Ju mund ta përsërisni këtë ushtrim 3 deri në 10 herë . Mos u nxitoni, por jepini frymëmarrjeve aq kohë sa nevojitet. Ju duhet të keni parasysh se si kjo metodë ju bën të ndiheni dhe nëse përmirëson rrahjet e zemrës suaj, atëherë mund të vazhdoni ta bëni atë.

4-Bëni streching.

5-Përqëndrohuni tek vetja juaj dhe momenti

Lajmet e fundit nga