LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Why luxury brands accept crypto despite its volatility?

2022-11-27 19:20:00, Kuriozitete CNA

Why luxury brands accept crypto despite its volatility?

A growing list of luxury brands worldwide, from fashion to watches and even the hospitality sector, have begun accepting multiple cryptocurrencies – such as bitcoin, ethereum, tether and dogecoin – to appeal to the latest generation of big spenders. 

Yachtsmen Gucci, Balenciaga, Hublot, Jacob & Co, Soneva and Camper & Nicholsons have all recognized one or more of the major digital currencies – despite the massive swings in valuations the market has suffered in the last year.
Worldwide, cryptocurrency capitalization fell astronomically, to around $1 trillion in September, from $2.7 trillion in November last year, according to statistics from CoinMarketCap.

Bitcoin, the most dominant cryptocurrency, saw huge changes in its valuation, from around $11,000 per bitcoin in September 2020, to $51,000 in September 2021, and then down again to $18,700 in September of this year. But why isn't the highly volatile nature of the emerging digital economy preventing luxury brands from accepting cryptocurrency payments?

"Technically they don't come into contact with cryptocurrencies, but they get the benefits of cryptocurrencies and access to tens of millions of cryptocurrency holders," explains Merrick Theobald, vice president of marketing at Bitpay, the cryptocurrency payment gateway and solution used. from many luxury brands including Hublot, Gucci and SuperYachtsMonaco.

 "Tregtarët kurrë nuk duhet të prekin kriptomonedhën, ta mbajnë atë ose ta mbajnë nën kujdestarinë e saj, apo edhe të kenë një portofol kriptomonedhë të çfarëdo lloji."

Tregtarët kurrë nuk duhet të prekin kriptomonedhën, ta mbajnë atë ose ta mbajnë nën kujdestarinë e saj, apo edhe të kenë një portofol kriptomonedhë të çfarëdo llojiMerrick Theobald"- thotë nënkryetar i marketingut, Bitpay.

Në vend që të pranojnë kriptomonedha direkt nga klienti, markat zgjedhin portat e pagesave të kriptomonedhave si Bitpay ose Lunu, të cilat pranojnë monedhën dixhitale nga paguesi në emër të markës dhe ia kthejnë atë pagesë markës në monedha fiat - dollarë amerikanë, euro ose Dollarë të Hong Kongut - në vend të një kriptomonedhe.

Shitësi me pakicë luksoze në internet Farfetch njoftoi disponueshmërinë e opsioneve të pagesës së kriptomonedhave për të gjitha blerjet në SHBA, MB dhe Evropë, duke filluar nga fundi i vitit 2022, me më shumë vende për t'u ndjekur në kohë. 

"Farfetch ose marka nuk do të marrë asnjë kriptomonedhë," thotë Martin Avetisyan, shefi i rritjes në Farfetch, i cili përdor portën e pagesave Lunu për transaksionet e kriptomonedhave në internet dhe në dyqan.

Për transaksionet online në tregun e Farfetch, klientët do të mund të zgjedhin opsionin "paguaj me kripto" në arkë. Pasi klienti konfirmon detajet e porosisë së tij dhe klikon "vendos porosinë", ata ridrejtohen në faqen e ofruesit të pagesave, ku u kërkohet të zgjedhin kriptomonedhën e preferuar dhe të konfirmojnë shumën përfundimtare. Klienti më pas do të jetë në gjendje të skanojë kodin QR të shfaqur në ekran dhe të dërgojë kriptomonedhën e zgjedhur nga portofoli i tij kripto.

Për shkak se vlerësimet e kriptomonedhave po ndryshojnë vazhdimisht – ndonjëherë në mënyrë drastike – edhe kurset e këmbimit mund të ndryshojnë shumë. Shumica e ofruesve të portës së pagesave të njohura bashkëpunojnë me shkëmbime të shumta për të ofruar normën më të mirë të konvertimit në momentin e blerjes.

 “Klienti do të duhet të bëjë porosinë e tij brenda 25 minutave për të konfirmuar kursin aktual të këmbimit të kriptomonedhës”, thotë Avetisyan, nga sistemi që përdor Farfetch.

Ashtu si shumica e transaksioneve monetare, lëvizjet e kriptomonedhave përfshijnë gjithashtu një tarifë transaksioni - e njohur si tarifa e gazit - në blockchain. 

“Tarifat e gazit paguhen nga konsumatorët fundorë”, thotë Avetisyan.

“Gjithmonë do të ketë një tarifë për minierën ose gazin, të cilën ne nuk mund ta kontrollojmë, sepse ajo ndryshon çdo ditë, çdo orë. Sa i përket tarifës që i ngarkohet tregtarit, Bitpay tarifon vetëm 1 për qind,” shton Theobald.

Soneva Resorts njoftoi në gusht se do të fillojë të pranojë bitcoin dhe ethereum përmes platformave të pagesave të kriptomonedhave për rezervimet e vendpushimeve të saj luksoze në Maldive dhe Tajlandë. 

Monedhat dixhitale do të pranohen edhe për shitjet e vilave luksoze në Maldive përmes Soneva Villa Ownership, e cila sipas markës është skema e parë në vend që ofron pasuri të paluajtshme për blerësit e huaj me të gjitha kontrollet dhe pajtueshmërinë e duhur në vend.

Marka të tjera të mikpritjes luksoze që kanë njoftuar pranimin e tyre të kriptomonedhave përfshijnë Palazzo Versace Dubai, grupin e hoteleve luksoze amerikane Kessler Collection dhe The Chedi Andermatt.

Në botën e jahteve, një jaht Benetti 40 metra, Oryx, u ble nga një blerës që paguante në bitcoin në fillim të këtij viti. Jahti ka pesë kabina elegante, si dhe dy suita luksoze VIP dhe, megjithëse agjenti SuperYachtsMonaco nuk e bëri të ditur shumën përfundimtare të shitjes, anija u rendit për 9.7 milionë dollarë amerikanë.

Hublot, një nga adoptuesit e hershëm të pagesave me kriptomonedhë në botën e orëve luksoze, lançoi një orë me edicion të kufizuar në vitin 2018 që mund të blihej duke përdorur vetëm bitcoin. Tani, duke filluar nga kjo verë, marka zvicerane po pranon kriptovaluta të tjera për të gjitha shitjet e orëve, duke përdorur portat e pagesave të kriptomonedhave. 

“Të gjitha orët janë të disponueshme për blerje deri në 30,000 dollarë kriptomonedhë. Kjo është shumë interesante për ne pasi shohim se pagesa me kriptomonedhë është e rëndësishme për klientelën tonë. Nuk mund të komunikojmë asnjë shifër, megjithatë kemi vërejtur se ka pasur një rritje të pagesave me kriptomonedhë me klientë të caktuar,” thotë Ricardo Guadalupe, CEO i Hublot.

Millennials and Gen Z are the primary users of cryptocurrencies to purchase luxury itemsMerrick Theobald, VP of Marketing, Bitpay


“Millennials and Gen Z are the primary users of cryptocurrencies to purchase luxury items. We're seeing more of those who make or have more than US$100,000, or maybe are from the tech industry, using cryptocurrencies,” reveals BitPay's Theobald. /CNA.al

Lajmet e fundit nga