LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

4 mënyra se si mund të trajtoni një punonjës emocional

5 Tetor 2022, 08:51, Lifestyle CNA

4 mënyra se si mund të trajtoni një punonjës emocional

Emocionet ndonjëherë janë aq të paqarta saqë mezi i kuptojmë tonat. Pra, si mund të pretendojmë të kuptojmë punonjësit tanë? Dhe si mund të sillemi me një punonjës emocional?

Dy vitet e fundit ishin më shumë se sfiduese për punonjësit. Puna nga shtëpia solli shumë përfitime - për shembull, asnjë udhëtim në mëngjes në zyrë.

Por punonjësit mund të preken edhe nga disavantazhet e kësaj gjendjeje, të tilla si paaftësia për t'u fokusuar në shtëpi, vetmia dhe më shumë. Shtojini kësaj edhe efektet emocionale të pandemisë – si ankthi dhe të qenit paranojak – dhe ju merrni një krizë emocionale.

Menaxherët këto ditë tashmë e dinë se së bashku me punën e tyre të menaxhimit të ekipit, ata mbajnë një pozicion tjetër si mentor dhe psikolog.

Ata duhet të kuptojnë më mirë emocionet e punonjësve të tyre dhe të gjejnë mënyra për t'i ndihmuar ata të përballen me to, si për hir të mirëqenies së tyre ashtu edhe produktivitetit të ekipit, i cili mund të ndikohet keq nga gjendja e keqe emocionale e anëtarëve të ekipit.

Llojet e punonjësve emocionalë

1. I pasigurt
2. I zemëruar
3. Qetë


4 mënyra për t'u marrë me një punonjës emocional:

1. Testoni ndërgjegjësimin e punonjësit
2. Jini të ndershëm dhe të drejtpërdrejtë
3. Krijoni një kulturë të hapjes dhe ndershmërisë
4. Përdorni teknologjinë
Mendimet përfundimtare


Kush janë punonjësit tuaj emocionalë?
Të gjithë ne i shprehim emocionet ndryshe, kështu që nuk ka një përkufizim të vetëm një punonjësi emocional.

Disa do të thoshin se një "punonjës emocional" është ai që zemërohet sa hap e mbyll sytë.

Të tjerë do të pretendonin se ky është punonjësi që ankohet shumë. Mund të jetë edhe ai që nuk i ndan kurrë ndjenjat e tyre.

Ato janë të gjitha të sakta sepse ne të gjithë përjetojmë emocione gjatë ditëve tona. Emocionet tona mund të kenë një ndikim në mënyra të ndryshme në sjelljen tonë, aftësinë për t'u fokusuar dhe produktivitetin tonë dhe të ekipit tonë.

Si të kuptoni më mirë emocionet e punonjësve tuaj?
Mos harroni, punonjësit tuaj nuk i reklamojnë mirë ndjenjat e tyre, jo gjithmonë. Atëherë, si duhet ta dini se çfarë ndiejnë ata? Dhe më e rëndësishmja, si t'i ndihmojmë ata të përballen me emocionet që i dëmtojnë?

Ka shumë mënyra për të kuptuar më mirë gjendjen emocionale të anëtarëve të ekipit tuaj. Por së pari, duhet të krijoni një hapësirë ??të sigurt dhe t'i lejoni punonjësit të ndajnë emocionet e tyre.

Ndërsa disa menaxherë i adhurojnë punonjësit me fytyrë pokeri, është thelbësore të mundësohet kjo hapësirë ??e sigurt, veçanërisht në kohë si kjo kur punonjësit kanë më shumë nevojë për të.

Menaxherët kanë një ndikim të rëndësishëm në kulturën emocionale të ekipit. Kështu, për të krijuar një hapësirë ??të sigurt, menaxherët duhet gjithashtu të ndajnë shqetësimet dhe ndjenjat e tyre, duke u treguar punonjësve të tyre se kjo është një gjë legjitime. Ndihmon në ndërtimin e besimit dhe inkurajon punonjësit të hapen dhe të flasin për emocionet dhe betejat e tyre.


Tregojuni punonjësve që kujdeseni
Në Ubiquity Retirement + Savings, punonjësit kalojnë pranë një ekrani të regjistrimit të emocioneve kur punojnë nga zyra në vend që të kalojnë në fund të ditës së punës. Vendimmarrësit në kompani më pas përpunojnë informacionin. Kjo i lejon ata të kuptojnë më mirë se çfarë i motivon punonjësit e tyre dhe çfarë i bën ata të ndjejnë një ndjenjë përkatësie dhe emocioni në punë.

Merrni veprime që do të rrisin mirëqenien dhe do të përmirësojnë gjendjen emocionale të punonjësve.

Kjo është një mënyrë për të përdorur teknologjinë dhe të dhënat për të ndihmuar punonjësit të kuptojnë më mirë emocionet e tyre. Zgjidhje të tjera mund t'i ndihmojnë punonjësit të motivojnë veten dhe të kuptojnë më mirë ndjenjat e tyre.

Mjetet si Calm mund t'i ndihmojnë punonjësit të jenë më të pranishëm dhe të ndihen më mirë me veten e tyre. Në Hour25.ai, ne po ndërtojmë një mjet që përmirëson qëndrueshmërinë emocionale dhe mund të ndikojë ndjeshëm si në gjendjen emocionale të punonjësve ashtu edhe në nivelin e produktivitetit.

Flisni me punonjësit tuaj. 

Asgjë nuk krahasohet me një bisedë të mirë dhe të hapur me menaxherin ose një koleg.

Lërini të kuptojnë se ju interesoni për emocionet e tyre dhe nuk keni pse të prisni deri në rishikimin mujor.

Punonjësit do t'ju vlerësojnë duke folur me ta për tema që nuk lidhen me punën, qoftë edhe si një bisedë e vogël para ose pas takimeve. Tregoni interes për jetën e tyre pas punës, inkurajojini ata të ndajnë vështirësitë e tyre dhe përpiquni të gjeni mënyra për të ndihmuar aty ku mundeni.

Llojet e punonjësve emocionalë
Siç u shkrua më lart, ne të gjithë jemi krijesa emocionale. Megjithatë, disa njerëz shprehin emocionet në mënyrë më domethënëse, dhe këta janë njerëzit që ne do t'i quajmë 'punonjës emocionalë' në këtë artikull.

Zakonisht, ka disa lloje punonjësish emocionalë dhe është e rëndësishme t'i njihni ata, pasi secili lloj kërkon kujdes të ndryshëm.

1. I pasigurt
Pasiguria është e ndërlikuar sepse ndërsa shkenca ka treguar se njerëzit e pasigurt priren të jenë më kreativë , punonjësit e pasigurt, kur nuk trajtohen mirë, mund dhe ndoshta do të bëhen barrë.

Punonjësit pa vetëbesim do të kenë më pak gjasa të hapin krahë dhe të punojnë në mënyrë të pavarur në një detyrë. Ata do të kërkojnë miratim nga ju dhe kolegët e tyre, gjë që mund të marrë kohë dhe të bezdisshme.

2. I zemëruar
Punonjësit e zemëruar priren t'i marrin gjërat jashtë proporcionit. Ata do të vënë në pikëpyetje çdo vendim që merrni dhe do t'ju zemërojnë për ditë të tëra për gjërat më të vogla. Një punonjës i zemëruar mund të dëmtojë moralin e ekipit tuaj, gjë që do të ndikojë në produktivitetin.

3. Qetë
Edhe pse duket e padëmshme dhe shumë e përshtatshme, duhet t'i kushtoni vëmendje edhe punonjësve më të heshtur. Kur shumica e vëmendjes tërhiqet nga personat e pasigurt dhe të zemëruar, punonjësit e qetë mund të ndihen të neglizhuar dhe të zhvillojnë ndjenjat e tyre të këqija.

Ka shumë më tepër lloje të punonjësve emocionalë. Nuk do të mund t'i mbuloj të gjitha në këtë artikull. Thjesht duhet të dëgjoni dhe vëzhgoni, të krijoni një mjedis të sigurt dhe të flisni me punonjësit tuaj për të gjetur punonjësit tuaj emocionalë.


4 mënyra për t'u marrë me një punonjës emocional
Nuk ka asnjë zgjidhje magjike, por duke dëgjuar anëtarët e ekipit tuaj, duke eksploruar qasje të ndryshme dhe duke iu përmbajtur atyre që funksionojnë, ju mund të krijoni më shumë ekuilibër në ekipin tuaj.

Këtu janë katër mënyra për t'u marrë me një punonjës emocionalë: [2]

1. Testoni ndërgjegjësimin e punonjësit
Ndërsa sjellja e punonjësit mund të jetë e qartë për ju, shpesh nuk është për ta, pasi kjo është normë për ta.

Filloni duke planifikuar një takim kokë më kokë me punonjësin. Në takim, përpiquni të bëni pyetje që do të hedhin dritë nëse ata janë të vetëdijshëm për ndikimin e sjelljes së tyre në performancën e ekipit.

Ndërsa përgatiteni për këtë takim, shkruani shembuj dhe fakte për të mbështetur mendimin tuaj. Mbani mend, komentet tuaja mund ta kapin punonjësin në befasi, prandaj jini të vetëdijshëm për këtë dhe shpjegoni se po përpiqeni t'i ndihmoni dhe jo t'i dëmtoni.

2. Jini të ndershëm dhe të drejtpërdrejtë
Vendosni kufij emocionalë. Nëse, pas bisedës suaj të parë, punonjësi nuk tregon ndonjë shenjë përmirësimi, mos e injoroni. Është thelbësore të jeni të qëndrueshëm dhe t'u tregoni punonjësve tuaj se kujdeseni për ta, por nuk jeni të gatshëm të tërhiqeni.

Është e rëndësishme që punonjësit emocionalë të trajtohen si të fortë dhe jo të dobët. Tregojuni atyre se jeni këtu për ta, por gjithashtu se nuk do të hiqni dorë nga ndryshimi i sjelljes që dëmton ekipin.

3. Krijoni një kulturë të hapjes dhe ndershmërisë
Krijimi i një hapësire të sigurt është vetëm hapi i parë. Edhe pse do t'ju ndihmojë të identifikoni gjendjen emocionale të punonjësve tuaj, nuk do t'i lejojë ata të përballen me emocione të këqija.

Duke krijuar një kulturë të çiltërsisë, duke inkurajuar anëtarët e ekipit të ndajnë emocionet e tyre me njëri-tjetrin dhe duke ndarë komente të respektueshme por profesionale publikisht për çdo anëtar të ekipit (përfshirë menaxherin), ju mund të vrisni kulturën e thashethemeve dhe të krijoni një ekip që ndihmon njëri-tjetrin. kapërceni së bashku pengesat emocionale.

4. Përdorni teknologjinë
Nuk ka dyshim se punonjësit që kujdesen për njëri-tjetrin është një mënyrë e shkëlqyer për t'u marrë me punonjësit emocionalë. Por teknologjia ofron një gamë të gjerë zgjidhjesh për të përballuar më mirë emocionet.

Provoni t'u ofroni disa nga ato mjete punonjësve tuaj, veçanërisht ato emocionale, dhe eksploroni ndikimin e tyre.

Mendimet Përfundimtare
Të merresh me punonjësit emocionalë nuk është e lehtë, e lëre më kur punonjësit janë fizikisht larg menaxherëve të tyre.

Video-konferencat dhe telefonatat nuk lejojnë të kalojnë të gjitha te gjuha e trupit dhe shenjat emocionale. Kështu, menaxherët duhet të mësojnë për punonjësit e tyre në çdo mënyrë të mundshme, të flasin me ta çdo ditë, t'i ndihmojnë ata të gjejnë zgjidhje për problemet e tyre. Por ata duhet të vendosin edhe kufij dhe të mos lejojnë që përballja me emocionet të bëhet puna e tyre kryesore./CNA.al Burimi: LifeHack

Lajmet e fundit nga