Vuani nga ankthi dhe mendimet negative?Ja çfarë duhet të bëni për të i luftuar!
Për te larguar mendimet e këqija dhe ankthin gjate darkës, k...
Vera e kuqe dhe tetë dobitë shëndetësore të saj
Pirja e verës së kuqe jo vetëm ju qetëson pas një dite të gjatë, por sipas studimeve ka dhe përfitime të habitshme në shëndetin tonë. Ky fakt vlen për konsumimin në sasi të limituar, një gotë për femrat dhe jo më shumë se dy për meshkujt. Telegrafi na sjell disa nga arsyet më të mira për të mbushur nga një gotë çdo ditë.
Zgjat jetën
Studiuesit në Harvard kanë zbuluar se një përbërës i gjetur në lëkurën e rrushit të kuq, ka veti anti-plakje që stimulojnë prodhimin e një proteine që mbron trupin nga sëmundjet që vijnë me plakjen.
Forcon memorien
Resveratroli mund të ndihmojë edhe në përforcimin e kujtesës afatshkurtër. Pas një testimi 30 minutash, studiuesit panë se ata që merrnin suplemente resveratroli kishin një rritje të ndjeshme të aftësisë për të mbajtur mend disa fjalë dhe performancë më të shpejtë të pjesës së trurit përgjegjëse për emocionet, formimin e kujtimeve të reja dhe nxënien.
Mbron nga sëmundjet e zemrës dhe të qarkullimit të gjakut
Një studim i kryer në vitin 2007 ka sugjeruar se disa përbërës të gjetur në rrushin e kuq, ndihmojnë në promovimin e shëndetit kardiovaskular. Verërat e prodhuara në Jug-Perëndim të Francës dhe Sardenjë, ku njerëzit kanë jetëgjatësi më të lartë, kanë në përbërjen e tyre sasi më të mëdha të këtij përbërësi. Një tjetër studim në Harvard ka zbuluar se pirësit e moderuar të verës së kuqe kanë më pak mundësi të pësojnë atak kardiak.
Ndihmon shëndetin e syve
Një studim i kryer në Islandë ka zbuluar se pirësit e moderuar të verës së kuqe kanë 32% më pak mundësi për të pësuar katarakte sesa ata që nuk konsumojnë verë.
Ul rrezikun e kancerit
Sipas Universitetit të Virxhinias, një proteinë e gjendur në lëkurën e rrushit, mund të vrasë qelizat e kancerit. Resveratroli mund t?i vdesë këto qeliza duke bllokuar zhvillimin e proteinës që i ushqen ato.
Ul nivelin e kolesterolit
Varietetet të pasura në fibra mund të ulin nivelin e kolesterolit në gjak. Pjesëmarrësve të shëndetshëm në një studim iu dhanë suplemente të rrushit që gjenden në verën e kuqe. Tek ata u pa një ulje prej 9% të kolesterolit ?të keq? që bllokon arteriet. Pjesëmarrësit më nivele të larta kolesteroli, patën një rënie prej 12%.
Ndihmon në parandalimin e ftohjes
Falë antioksidantëve që ndodhen në verën e kuqe, ata që pinë gati 14 gota verë të kuqe në javë, kanë 40% më pak mundësi për t?u ftohur.
Për te larguar mendimet e këqija dhe ankthin gjate darkës, k...
Gjithnjë e më shpesh përmendet ndikimi negativ i sheqerit në...
70 VJET PAS ZBARKIMIT NE NORMANDI NJE VETERAN I LUFTES SE DY...
Majdanozi është i mirë për kurim të fytyrës, posaçërisht kun...
Një studim i ri në fushën e dietikës ka zbuluar se mosha 32 ...
Ndërsa stresi është përhapur gjerësisht në ditët e sotme, dh...
Një mani e re duket se po “mbërthen”, kohët e fundit britani...
Për të gjithë duhanpirësit vjen një lajm shumë i mirë. Nëse ...
Njollat ngjyrë kafe në fytyrë janë kthyer në një fenomen që ...
Kërkimi i lumturisë është një proces i vazhdueshëm gjatë gji...
Pas qëndrimit tërë ditën në zyrë apo në hapësirë të mbyllur,...
Hulumtuesit paralajmërojnë se fëmijët të cilët kalojnë më sh...
Dita zgjatet , lëkura ka dëshirë për oksigjen dhe energji ng...
Sigurisht, çdo mashkull do ti vërente me kujdes “detajet” fe...
Pavarësisht problemeve te ndryshme te njerëzve, janë disa gj...
Me vetëm 15 minuta kërcime të konopit mund të djegin madje e...
Një studim i ri i Universitetit Missouri në Amerikë, u sugje...
jë moment i vështirë për tu kaluar, një zhgënjim për të cili...
Duke qenë se pilotët janë me orë të tëra në fluturim, ata ja...
Lexoni se çfarë është ajo që çdo grua ka nevojë që të apliko...
Dritan Prençi është prokurori i SPAK-ut që fle mbi dosjen ...
Hetimet e thelluara që SPAK-u kreu për Ajola Xoxën dhe Eri...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Irfan Hysenbelliu, pretendon që është biznesmen i madh, nj...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Në Korçë, fëmija 4 vjeç bie aksidentalisht nga kati i dytë...
Një shtetas 33-vjeçar shqiptar u vu në pranga në Itali, pa...
Një nga autorët e shpërthimit të ndodhur ditën e djeshme n...
Një rast i trafikimit të heroinës nga Maqedonia e Veriut d...
Ditën e enjte vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Shqipëria po përballet me një krizë të thellë demografike ...
Këtë të mërkurë vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosf...
Organizata Botërore Meteorologjike e OKB-së paralajmëron t...
Kancelari gjerman Friedrich Merz (CDU) mbrojti kursin e re...
Presidenti i SHBA-ve, Donald Trump ka bërë një postim në T...
Presidenti amerikan Donald Trump njoftoi sot se po anulont...
Presidenti serb Aleksandar Vuçiç tha se po shqyrtonte dorë...
Në Muzeun e Arteve të Bukura në Chambéry të Francë, më dat...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Dy vite pas ndarjes nga jeta, poeti i njohur korçar, Skënd...
Çmimi i arit ra në nivelin më të ulët në më shumë se gjash...
Bizneset ulën huamarrjen jashtë vendit gjatë vitit të kalu...
Pagesat dhe tërheqjet në bastet sportive online do të kryh...
Këtë të enjte një dollar amerikan blihet me 81.6 lekë dhe ...