“50 hijet e Grey-t” bën namin në kinematë botërore
Ngjarje nga më të ndryshmet kanë ndodhur gjatë projektimit t...
Një grup studiuesish të shëndetit ka bërë thirrje për shitjen e pijeve energjike tek fëmijët pasi një studim zbuloi se këto produkte përmbajnë më shumë se 2 lugë çaji sheqer ? tre herë më shumë se sa sasia ditore që një i rritur duhet të konsumojë.
Kërkimi zbuloi se fëmijët e pijë këtë sepse mendojnë se u rrit performancën dhe i bën të studiojnë më shumë në shkollë. Por produkti nuk ka asnjë efekt të tillë përveç se i bën ata të varur ndaj kafeinës dhe rrit obezitetin.
Profesor Graham MacGregor, kryetari i Action on Sugar dhe profesor për mjekësinë kardiovaskulare pranë Universitetiti Mbretëresha Mari në Londër thotë: ?fëmijët janë të bindur se këto pije rritin performancën e tyre në shkollë. Në fakt e gjitha çka ato bëjnë është obeziteti dhe shfaqja e diabetit të llojit të dytë. Sasia e sheqerit që këto pije përmbajnë shkakton kariesin tek dhëmbët e fëmijëve.?
Për të gjitha këto arsye ne duhet t?i mbrojmë fëmijët dhe të mos i lejojmë ata të konsumojnë këto produkte.?
Ngjarje nga më të ndryshmet kanë ndodhur gjatë projektimit t...
Përvoja në zgjimin e natyrës përmes siluetave të lindjes ...
Jessica Alba mahnit çdo ditë e më shumë fansat, me paraqitje...
Përpara se ti thoshte mirupafshim Londrës Kim Kardashian, ka...
Sipas një studimi të botuar në revistën amerikane “Developme...
Aktorja Nicole Kidman është përzgjedhur si aktorja më e dobë...
Këngëtarja Charli XCX duket se kishte zgjedhur fustanin e ga...
Vezët janë një burim shumë i mirë shëndetsore përsa i përket...
Shërbimi Federal i Gardës së Rusisë, një trupë që ka si dety...
Nëse matja e suksesit do të ishte punë e pandërprerë, stresi...
19-vjeçarja modele Mirjana Puhar, e lindur në Serbi është gj...
Me shumë ngjyra por njëkohësisht dhe me stil, do të jetë ky ...
Një burim i tha PageSix deklaroi se 22- vjeçarja Demi Lovato...
Si fillim kemi patur foto selfie, më pas belfie dhe tani një...
Ylli i filmit ‘Titanic’, i cili ishte fejuar më 2004 me buku...
Rozmarina nuk është vetëm stimulim i rritjes së flokëve, por...
Ka shumë arsye për të ardhur në Berlin. Ju mund të kënaqeni...
Ky fustan që shihni në foto, po cmend të gjithë njerëzit në ...
Ajo ka pranuar të jetë pjesë e javës së modës meksikane dhe ...
Rosie Huntington-Whiteley ka rrëmbyer çmimin për modelen e v...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Irfan Hysenbelliu, pretendon që është biznesmen i madh, nj...
Vrasja e efektivit Enea Mekolli në krye të detyrës ka nxje...
Rasti i radhës i transmetuar në emisionin “Stop”, këtë të ...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Një tjetër plagosje me armë zjarri ka ndodhur në vend. Si...
Një plagosje me armë zjarri ka ndodhur pasditen e sotme në...
Policia Kufitare bllokoi mjetin lundrues dhe ndëshkoi drej...
Një operacion policor i koduar “Zonat” ka përfunduar me se...
Më shumë se 860 milionë njerëz sëmuren dhe 1.5 milionë vde...
E ëma e Violand Braçellarit, autorit të ngjarjes së rëndë ...
Udhëtari modern eurropian kërkon një lidhje kuptimplotë me...
Këtë të diel, kushtet atmosferike parashikohen me kthjelli...
Numërimi i votave për subjektet politike në Kosovë gati ka...
Ish-presidentja Vjosa Osmani, e cila ishte bartëse e listë...
Kreu i LDK-së, Lumir Abdixhiku, dhe ish-presidentja Vjosa ...
Lëvizja Vetëvendosje ka shpallur fitoren e zgjedhjeve të p...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Dy vite pas ndarjes nga jeta, poeti i njohur korçar, Skënd...
Muzeu Etnografik i Beratit ka hapur dyert për vizitorët pa...
Industria automotive në Shqipëri ndodhet sot në një pikë k...
Nëse do të ndiqje hartën industriale të Ballkanit Perëndim...
Bordi i Transparencës në mbledhjen e ditës së sotme ka ven...
Këtë të shtunë një dollar amerikan blihet me 81.4 lekë dhe...