Çfarë është Vox TV dhe përse e paguajnë inceneratorët?

16 Janar 2022, 09:20, Aktualitet CNA
Çfarë është Vox TV dhe përse e paguajnë

Kompania VOX TV, me pronar Endrit Habilaj i cili njëherësh është edhe autor i emisionit Top Story dhe drejtues i gazetës Shqip, është paguar në mënyrë sistematike nga pronarët e inceneratorëve, me shuma të majme.

Ti marrim me radhë pikëpyetjet që ngrihen.

Sipas ekstraktit të QKB, kompania Vox Tv, është themeluar me datë 14.12.2020 dhe me zyra qëndrore në adresën Tiranë, Kashar, Mëzez, rruga 17 Nëntori, Godina  nr. 20, në katin e pestë dhe rezulton në pronësi të Endrit Habilaj.

Vox Tv me datë 24.02.2012 ka bërë ndryshim të emrit të subjektit, ku nga Top News është bërë Vox Tv.

Të dhënat e adresës së Vox Tv të drejtojnë në godinën e Top Channel, pasi bëhet fjalë për të njëjtat adresa.

Sipas të dhënave të databases së famshme, që u bë publike, në VOX TV, në muajin Prill, rezultojnë të punësuar 8 persona.

Po çfarë bëjnë këta persona, me çfarë pune merren në Vox Tv, pasi një televizion i tillë nuk ekziston?

Konfirmimi ka ardhur nga Autoriteti i i Mediave Audiovizive.

?Ju informojmë se AMA si organ rregullator në fushën e shërbimeve të transmetimeve audio dhe audio-vizive dhe shërbimeve të tjera në territorin e Republikës së Shqipërisë nuk ka lëshuar licensë ose autorizim për ofrimin e shërbimeve të programeve për subjektin televiziv Vox Tv?, thuhet në përgjigjen e AMA-s për CNA.al.

Është skandal më vete edhe çështja se një kompani tjetër mund të administrojë Top News  apo një gazetë tjetër në godinën e Top Channel, duke pasur këtu parasysh adresat e njëjta dhe emrin që ka pasur fillimisht Vox Tv.

Kjo për arsye se Top News nuk është televizion i licensuar nga AMA,  por është platformë dixhitale.

Pra, rasti  është tillë, është hapur një kompani me pronar Endrit Habilaj, i është ndryshuar emri nga Top News në Vox Tv, ndërkohë që një televizion i tillë nuk ekziston.

Nuk është lëshuar kurrë licensë nga AMA, për transmetime nga Vox Tv.

Pavarësisht kësaj, Vox tv ka marrë para nga njerëzit e inceneratorëve, ekziston në QKB dhe mbi të gjitha ka edhe të punësuar.

CNA.al ka denoncuar me fakte se me kompaninë Vox Tv, Endrit Habilaj përgjatë vitit 2021, në muaj të ndryshëm, ka marrë shuma të majme parash dhe mnë mënyrë sistematike nga inceneratorët.

Konkretisht në muajin Maj të vitit 2021, Habilaj ka marrë nga inceneratorët, 197 160 Lekë. Po në muajin Maj të të njëjtit vit, ai ka marrë 197 160 Lekë.

Në muajin Qershor 2021, Habilaj është paguar nga pronarët e inceneratorëve me shumë 391.140 Lekë, ndërsa në muajin Korrik është paguar me 194.489 Lekë./E.S-CNA.al

Dokumenti-Si dhe sa është paguar Endrit Habilaj i Top Channel dhe Gazetës Shqip nga inceneratorët/ Zbulohen faturat me shuma të majme

Fakte-Afera e inceneratorëve/ Zbardhet skema, Endrit Habilaj përfitoi mbi 20 mijë euro me anë të gruas

Qindra milionë lekë nga inceneratorët/Dy kompanitë e Endrit Habilajt në godinën Top Channel

Zbulohet kompania tjetër/ Endrit Habilaj i Top Channel dhjetra mijë euro nga inceneratorët

Qindra milionë lekë nga inceneratorët/Dy kompanitë e Endrit Habilajt në godinën Top Channel

Tre kompanitë e Endrit Habilajt që morën qindra-mijëra euro nga inceneratorët

Lajmet e fundit nga