Këto janë produktet që nevojiten për të realizuar grimin ‘smokey eyes’
Nëse jeni të fiksuara pas syve smokey, nuk mund t`iu vëmë fa...
Tashmë shumë mjekë jua këshillojnë si të nevojshme konsumimin e një birrë në ditë për trupin tuaj sepse sipas studimeve të mëparshme ajo sjellë shumë përfitime për shëndetin tonë. Studimet e fundit tregojnë se konsumimi i një birre në ditë ul mundësinë e pasjes së një infarkti por, gjithashtu mund të shërbejë si një parandaluese shumë e mirë për sëmundjet e tjera të muskulit kardiovaskular.
Në një studim ku kanë marrë pjesë më shumë se 80 mijë individë është zbuluar se birra ndihmon në mos lejimin e rënies së nivelit të kolisterolit të ?mirë? në trup. Por, studimi i zhvilluar nga Universiteti i Pensilvanisë se rekomandohet 1 deri në 2 birra për meshkujt dhe 1 për femrat për të pasur përfitime sa më të mëdha. Individët të cilët konsumojnë më shumë se sa 1 ose 2 birra në ditë nuk kanë asnjë përfitim dhe është njësojë sikur të mos konsumonin fare. Tejkalimi i kësaj mase sjell vetë dëme në organizëm dhe asnjë përfitim shëndetësor./Citynews.al
Nëse jeni të fiksuara pas syve smokey, nuk mund t`iu vëmë fa...
Nëse mendoni se keni nevojë për disa rreze dielli atëherë kë...
Nicole Kidman, është një nëne shumë e përkushtuar ndaj fëmij...
Billy Bob Thorton, dikur ka qenë bashkëshorti i Angelina Jol...
Dëshira për ushqime të kripura është diçka që varet më shumë...
Ermal Fejzullahu, bëri zgjedhjen e duhur me këngën e fundit ...
Spanja është një nga vendet më të përshtatshme për pushimet ...
Demi Lovato dhe Luke Rockhold sapo konfiruan lidhjen e tyre ...
“How To Lose A Guy In Ten Days”, realizuar rreth një dekadë ...
Adrienne Bailon, aktorja latine e cila njihet nga publiku s...
Ndarja e prindërve ishte një nga vështirësitë më të mëdha që...
Ish-bashkëshorti i Angelina Jolie, Billy Bob Thornton, ka fo...
Pas dështimit me martesën e parë me Tom Cruise, Nicole Kidma...
Një djalosh 2 vjeçar i quajtur Isaiah ka shkuar për herë të ...
Është nëna e tre fëmijëve megjithatë Kourtney Kardashian ka ...
Mund të ketë rënë edhe në veshin tuaj shprehja se ngjyra bjo...
Nëse jeni nga ata persona që ju pëlqen të udhëtoni por, dësh...
Nëse dëshironi që këtë vit të shkëlqeni vërtetë shumë edhe p...
Asnjë baba nuk dëshiron të shoh vogëlushen e tij duke qarë d...
Sipas një studimi të kryer së fundmi në Amerikë, ju rrezikon...
Hetimet e thelluara që SPAK-u kreu për Ajola Xoxën dhe Eri...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Irfan Hysenbelliu, pretendon që është biznesmen i madh, nj...
Vrasja e efektivit Enea Mekolli në krye të detyrës ka nxje...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Të tjera detaje janë zbardhur nga krimi i ndodhur ditën e ...
Policia e Tiranës ka ndarë pak minuta më parë një thirrje ...
Një konflikt me sende të forta ka ndodhur mes dy personave...
Policia ka reaguar në lidhje me vrasjen e shtetasit A.B. n...
Ditën e hënë vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosferi...
Më shumë se 860 milionë njerëz sëmuren dhe 1.5 milionë vde...
E ëma e Violand Braçellarit, autorit të ngjarjes së rëndë ...
Udhëtari modern eurropian kërkon një lidhje kuptimplotë me...
Një tërmet me magnitudë 6.1 ballë u regjistrua rreth 118 k...
Komisioni Qendror i Zgjedhjeve (KQZ) planifikon që rezulta...
Partia e kryeministrit armen, Nikol Pashinyan, ka fituar z...
Presidenti i SHBA-së, Donald Trump zhvilloi një bisedë tel...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Dy vite pas ndarjes nga jeta, poeti i njohur korçar, Skënd...
Muzeu Etnografik i Beratit ka hapur dyert për vizitorët pa...
Në fund të vitit 2025, për të gjithë anëtarët e zonës së e...
Transfertat ndërkombëtare të nisura nëpërmjet sektorit ban...
Kursi i këmbimit mes euros dhe lekut e ka nisur javën në r...
Sektori i ndërtimit po kalon një periudhë sfiduese. Edhe p...