web counter
LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

Studimi/ Kripa ul rrezikun e zhvillimit të asteoporozës

17 Janar 2015, 10:02, Lifestyle CNA

Të gjitha studimet e mëparshme kanë dalë në rezultate se kripa është e dëmshme për shëndetin e njëriut. Madje dhe mjekët këshillojnë për konsum sa më të ulët të saj. Por për herë të parë , shkencëtarët në Universitetin e Surrey, kanë gjetur se kripa mund të reduktojë’ rezorbimin kockor’, i cili është proces në të cilin kockat janë thyer poshtë dhe më pas dobësuar.

Osteoporoza është një sëmundje që do të thotë më shumë kocka të  thyera. Këto kripëra janë gjetur lehtësisht në fruta dhe perime , duke përfshirë patate, banane, dhe domate .

Ushqimi ëashtë  një dietë e pasur me kalium që jo vetëm ruan shëndetin e kockave , por ajo gjithashtu ul sasinë e kalciumit dhe acidit të sekretuar në urinë tuaj.

Autori kryesor i studimit , Dr Helen Lambert , shpjegon rëndësinë e mbajtjes së këtij ekuilibri : ” Kjo do të thotë se acidi i tepërt është neutralizuar.’

Një dietë tipike perëndimore është me proteina të larta që mund të rrisë dobësimin e kockave , dhe kështu ky studim mund të veprojë si një udhërrëfyes i rëndësishme si mund të parandalojmë këto efekte të dëmshme .

Shëndeti i dobët i kockave mund të ndikojë tek të gjithë, por ajo është më e përhapur tek gratë , sidomos tek ato mbi moshën 50 vjec.





Lajmet e fundit nga