web counter
LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

7 ushqimet që nuk janë armiq të shëndetit tuaj

12 Dhjetor 2014, 09:30, Lifestyle CNA

Në fushën e ushqimet, këshillat më të shpeshta janë ato që lidhen me mos ngrënien e disa produkteve. Në fakt, gjithçka ka të bëjë me ekuilibrin. Ja cilat janë ato që nuk do ua humbasin linjat dhe do ju bëjnë më të shëndetshëm.

Patatet

Nëse i konsumoni të ziera me pak hudhër ose qepë dhe më pak vaj ulliri, patatet janë më dietike nga sa mund ta keni menduar. Nga ana tjetër ato përmbajnë vitamine C e B6 dhe lëkura është e pasur me fibra.

Gjalpi

Nëse konsumohet në sasi te vogël, gjalpi nuk është i dëmshëm. Studimet e fundit kanë vënë në pikëpyetje edhe rrezikun që ai mund të sjelle tek sëmundjet e zemrës.

Sheqeri

Sheqeri është ?delja e zeze? e atyre që mbajnë dieta, por e fakt ai është ?karburanti? thelbësor i organizmit, i trurit dhe muskujve. Kështu nëse dieta juaj është e ekuilibruar, nuk ju bën keq nëse e pini kafen me sheqer. Ato që duhen shmangur janë ëmbëlsirat.

Çokollata e ngrohtë

Kakaoja është e pasur me polifenol, e cila i bën mirë shëndetit. Shmangni përgatitjet e industrializuara dhe përgatisni vetë një lloj çokollate të ngrohtë. Nxehni në zjarr pak qumësht të skremuar dhe hidhni në të pak çokollate të zezë. Përziejeni edhe më pak vanilje dhe pak sheqer dhe pijeni. Nuk do jetë kalorik.

Një pica në të rralle nuk do ju dëmtojë, por duhet vetëm të tregoheni të arsyeshëm. Preferoni picat italiane me brumë të holle dhe të pasura me perime.

Drithërat dhe produktet e brumit

Ato janë të pasura me fibra dhe do ju ndihmojnë ta tresni ushqimin. Sistemi imunitar do jetë i mirë, nuk do keni fryrje barku dhe do ulni mundësinë për t?u prekur nga sëmundjet kardiovaskulare, nga kanceri dhe diabeti.

Djathi

Studimet e fundit kanë treguar se një kombinim i produkteve të qumështit të skremuar, ku bën pjesë edhe djathi, mund të ulë tensionin, mund të ekuilibroje gliceminë, mund t?iu ndihmoje të ruani linjat dhe do ju bëjë të keni një jete më të gjatë.





10:52 Lifestyle

Vjehrra dhe nusja

Janë kryer një sërë studimesh nga universitete botërore lidh...

Lajmet e fundit nga