Vuani nga ankthi?/ Këto janë 6 ushqimet që lehtësojnë gjendjen tuaj

1 Qershor 2022, 19:42, Trending CNA
Vuani nga ankthi?/ Këto janë 6 ushqimet që lehtësojnë
Foto ilustruese

Çrregullimet e ankthit janë ndër sëmundjet më të përhapura të shëndetit mendor në Shtetet e Bashkuara, duke prekur 40 milionë të rritur mbi moshën 18 vjeç, sipas Aleancës Kombëtare për Sëmundjet Mendore. Çrregullimet e ankthit përfshijnë fobitë, ankthin e përgjithësuar dhe ankthin social. Megjithatë, të gjitha çrregullimet e ankthit kanë një gjë të përbashkët: frikë e vazhdueshme, e tepruar ose shqetësim në situata që nuk janë kërcënuese. Ndjenjat e vazhdueshme të tensionit, shqetësimit dhe nervozizmit mund të ndërhyjnë në jetën e përditshme.

Sipas një studimi nga Fondacioni Kaiser Family, shkalla e ankthit dhe depresionit, të cilat shpesh shkojnë dorë për dore, u trefishuan gjatë pandemisë COVID-19. Linja e parë e trajtimit është zakonisht mjekimi, por ka disa strategji natyrale që mund të provoni për të lehtësuar ankthin, thotë Healthline. Ushtrimet dhe teknikat e frymëmarrjes shpesh ndihmojnë. Ju gjithashtu mund të konsumoni më shumë ushqime që stimulojnë trurin që janë provuar se lehtësojnë gjithashtu ankthin, thonë ekspertët. Këtu janë gjashtë ushqime dhe pije të mbështetura nga shkenca për t'i provuar:

1. Salmoni. Ky peshk i yndyrshëm është i pasur me acide yndyrore omega-3 dhe vitaminë D, të cilat ndihmojnë në rregullimin e neurotransmetuesve qetësues dopamine dhe serotonin. Ekspertët thonë se acidet yndyrore që përmban salmoni, EPA dhe DHA, lidhen me shkallë më të ulët të ankthit. Këto acide yndyrore funksionojnë duke reduktuar inflamacionin dhe duke parandaluar mosfunksionimin e qelizave të trurit të zakonshëm tek njerëzit me ankth. Vitamina D gjithashtu ka treguar të jetë efektive në reduktimin e ankthit dhe simptomave depresive.

2. Kamomili. Kjo barishte që mund të futet në një çaj qetësues ka edhe veti antioksiduese dhe anti-inflamatore, të cilat mund të ndihmojnë në uljen e inflamacionit të lidhur me ankthin, thotë Healthline. Disa studime kanë zbuluar se njerëzit që pinin ekstrakt kamomil si çaj rregullisht kishin reduktim të ndjeshëm të simptomave të ankthit.

3. Shafran i Indisë. Përfitimet shëndetësore të shafranit të Indisë vijnë kryesisht nga kurkumina, një kimikat që gjendet në kërcellin e rrënjës së tij, sipas ËebMD. Studimet mbi kurkuminën kanë zbuluar se ajo mund të ndikojë në serotoninën dhe dopaminën, kimikate të trurit që kontrollojnë disponimin dhe sjelljen. Kurkumina gjithashtu mund të shkaktojë ndryshime të dobishme në pjesët e trurit tuaj që i përgjigjen stresit dhe mbrojnë kundër dëmtimit të strukturave që prodhojnë energji në qelizat e trurit tuaj.

4. Çaji jeshil. Kjo pije popullore përmban L-theanine, një aminoacid që besohet se ka efekte pozitive në shëndetin e trurit, ndërsa redukton ankthin. Çaji jeshil përmban gjithashtu epigallocatechin ose ECGC, një antioksidant që promovon shëndetin e trurit. Kombinimi i L-theaninës dhe EKGC funksionojnë në mënyrë sinergjike për të nxitur qetësinë dhe për të lehtësuar ankthin, sipas studimeve.

5. Kos. Sipas disa studimeve, probiotikët që gjenden në disa lloje të kosit mund të përmirësojnë mirëqenien tuaj, duke përfshirë shëndetin tuaj mendor. Në një studim, individët që vuanin nga ankthi ishin më në gjendje të përballonin stresin kur konsumonin kos të pasur me probiotikë.

6. Çokollatë e zezë. Ky rostiçeri i mrekullueshëm përmban flavanole, të tilla si epicatechin dhe catechin. Këto komponime bimore veprojnë si antioksidantë, thotë Healthline, dhe mund të përfitojnë funksionin e trurit dhe të kenë efekte neuroprotektive. Thuhet se flavanolet rrisin rrjedhjen e gjakut në tru dhe përmirësojnë rrugët e sinjalizimit të qelizave. Një studim që përfshinte 13,626 pjesëmarrës zbuloi se njerëzit që konsumonin çokollatë të zezë kishin simptoma shumë më të ulëta depresive në krahasim me ata që hanin rrallë çokollatë të zezë. Për shkak se është e lartë në kalori, çokollata e zezë është më mirë të konsumohet në moderim. Kufizoni kënaqësinë tuaj në një shërbim prej 1 deri në 1,5 ons në të njëjtën kohë.

Përktheu dhe përshtati CNA.al

Lajmet e fundit nga