web counter
LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

Mungesa e vitaminës D shkakton vdekjen e parakohshme

17 Shkurt 2015, 13:00, Lifestyle CNA

Mungesa e vitaminës D rrit rrezikun e vdekjes së parakohshme për 30 për qind, sipas një studimi të kryer në Danimarkë.

Spitali Herlev në kryeqytetin e Kopenhagenit dhe Universiteti i Kopenhagës, ka ekzaminuar mostrat e gjakut nga 96,000 njerëz gjatë 40 viteve të fundit, dhe së bashku gjetën se mungesa e vitaminës D shkakton sëmundje të ndryshme, të cilat sjellin vdekjen e parakohshme.

Studimi gjithashtu zbuloi se mungesa e vitaminës D shkakton rritjen e tumorit.

Sipas sondazhit, shumica e njerëzve marrin një të pestën e vitaminës D nga dieta, dhe pjesën tjetër nga dielli.

Profesori në Universitetin e Kopenhagenit Borge Nordestgaard tha se mungesa e vitaminës D shkakton sëmundje të zemrës, kancere të ndryshme dhe diabetin.





12:44 Lifestyle

Mbretëresha Naomi

Ajo i ka mahnitur të gjithë teksa është shfaqur në javën e m...

11:29 Lifestyle

Zhveshur...në kishë

Fotoja më poshtë është pak e vjetër në kohë por tema mbetet ...

Lajmet e fundit nga