LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Twitter will ease a regulation that banned political ads

2023-01-05 08:27:31, Tech CNA

Twitter will ease a regulation that banned political ads

Twitter announced that it will ease a 3-year-old policy that banned political ads on the social media platform. It's the latest change undertaken by Elon Musk as he tries to shore up revenue after buying the company last year.

The company tweeted late Tuesday that it is relaxing its policies on ads on important issues in the US.

"We're also planning to expand the range of political ads we'll allow in the coming weeks," the company wrote on its Twitter account.

Twitter-i ndaloi të gjitha reklamat politike në vitin 2019, duke reaguar ndaj shqetësimit në rritje për përhapjen e dezinformatave në mediat sociale.

Drejtori ekzekutiv i atëhershëm i kompanisë, Jack Dorsey tha në atë kohë se reklamat në internet janë të fuqishme dhe efektive për reklamuesit komercialë, por kjo fuqi sipas tij “sjell rreziqe të mëdha për politikën dhe mund të përdoret për të ndikuar tek votat".

Lëvizja e fundit duket se përfaqëson një shkëputje nga ajo politikë, e cila kishte ndaluar reklamat e kandidatëve, partive politike, zyrtarëve të zgjedhur ose të emëruar qeveritarë.

Reklamat politike përbënin një pjesë të vogël të të ardhurave të përgjithshme të Twitter-it. Shpenzimet totale për zgjedhjet për në Kongres, të vitit 2018 ishin më pak se 3 milionë dollarë.

Duke iu referuar ndryshimit të politikës mbi reklamat, Twitter-i tha se "reklamimi i një çështjeje mund të lehtësojë diskutimet publike rreth temave të rëndësishme" dhe se ndryshimi do të përafrojë politikën e reklamave të platformës me ato të "televizioneve dhe organeve të tjera mediatike". Kompania nuk dha detaje të mëtejshme mbi këtë çështje.

Në mars të vitit 2021 kompania Facebook bëri një lëvizje të ngjashme për reklamat politike dhe sociale, duke hequr kufizimet e vendosura pas zgjedhjeve presidenciale të vitit 2020.

Mr. Musk describes himself as a champion of free speech and bought Twitter because he apparently believed the company was not fulfilling its potential as a free speech platform. But the Tesla billionaire has been forced to make major cost cuts and is scrambling to find more revenue streams to justify his $44 billion acquisition of Twitter./DW

Lajmet e fundit nga