web counter
LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Mos konsumoni më shumë se 2 gota qumësht në ditë

15 Nëntor 2016, 17:15, Lifestyle CNA

Konsumimi qumështit për një kohë të gjatë është sugjeruar nga mjekë të shumë për të rritur fortësinë e kockave pasi qumështi ka një përmbajtje të madhe të kalciumit. Por sipas një studimi të ri pirja e gotës së tretë të qumështit gjatë 24 orë është vërtet e rrezikshme pasi mund të çojë në vdekje të parakohshme. Në një studim ku janë vëzhguar 61 mijë femra dhe 41 mijë meshkuj për 20 vite ka dalë në përfundimin se pirja e qumështit ka një ndikim shumë të vogël në forcimin e kockave dhe mund të dyfishojë rrezikun e vdekjeve të parakohshme.

Sipas të përditshmes ?Telegraph?, individët të cilët konsumonin më shumë se 680 ml (3 gota) qumësht në ditë kishin dy herë më shumë gjasa të shkonin drejt një vdekje të parakohshme se ata që konsumonin më pak se një gotë. Megjithatë, konsumi i produkteve të bulmetit ka pasoja pozitive në organizmin tonë  duke ulur rrezikun e vdekjeve të parakohshme dhe duke mbajtur kockat e shëndetshme./Citynews.al





Lajmet e fundit nga