web counter
LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

Kafeja parandalon kancerin e prostatës

24 Janar 2015, 17:00, Lifestyle CNA

Pirja e kafes mund të ndihmojë në zvogëlimin e rrezikut të avancimit të kancerit në prostatë. Studimi, që ishte prezantuar në konferencën e ?American Association for Cancer Research? në Houston, tregon se njerëzit që pinin më së shumti kafe, në krahasim me ata që nuk pinin, ishin për 60% me më pak gjasa të zhvillonin kancer të avancuar të prostatës.

Hulumtuesit thonë se është paksa herët që të rekomandojmë se duhet të filloni të pini kafe për të parandaluar kancerin në prostatë, por rezultatet e deritashme janë inkurajuese.

Në studim, hulumtuesit kanë analizuar informatat nga një studim i mëhershëm, i cili ka grumbulluar të dhëna në veset e pirjes së kafes të më se 50.000 njerëzve nga 1986 deri 2006. Gjatë kësaj periudhe kohore 4975 prej tyre kanë zhvilluar kancer në prostatë. Rezultatet tregonin se ata që kishin pirë më së shumti kafe (gjashtë apo më shumë filxhanë në ditë), kishin 59% zvogëlim të rrezikut për kancer agresiv të prostatës (sëmundje fatale apo e avancuar) krahasuar me ata, të cilët nuk pinin kafe.

Por, hulumtuesit thonë se nuk është vetëm kafeina që është përgjegjëse për dobitë e parandalimit të kancerit në prostatë. Studimi gjithashtu tregon se edhe ata të cilët pinin kafe të dekafenizuar kishin zvogëlim të ngjashëm të rrezikut që të kenë zhvillim kanceri në prostatë. Hulumtuesit tregojnë se kafeja gjithashtu përmban edhe shumë përzierje potencialisht të dobishme si antioksidantë dhe minerale që mund të luajnë rol në parandalimin e kancerit në prostatë dhe se nevojiten studime të tjera për të konfirmuar këto rezultate.





16:37 Lifestyle

Gaja, vera ideale

Një prej verërave më fantastike italiane,e prodhuar ekskluzi...

15:00 Lifestyle

Duet Adele-Lady Gaga

këngëtarja amerikane Lady Gaga e cila ka postuar në Instagra...

12:00 Lifestyle

Trainor mposht Swift

Albumi “Title”, ka arritur që të heqë nga kryesimi albumin s...

Lajmet e fundit nga