LEXO PA REKLAMA!

SHKARKO APP

E fundit!

x

Çfarë duhet të konsumoni para se të nisni aktivitetin fizik/ Këshillat nga ekspertët

2 Korrik 2022, 15:31, Lifestyle CNA
Çfarë duhet të konsumoni para se të nisni aktivitetin
Foto ilustruese

Ushtrimi është një mënyrë e shkëlqyer për të përmirësuar shëndetin tonë, por mes orarit të ngarkuar të punës, familjes dhe angazhimeve të tjera, mund të jetë e vështirë të gjejmë energji, edhe kur gjejmë kohë.

Ekspertët thonë se ngrënia e disa ushqimeve mund të ndihmojë në përmirësimin e performancës tuaj atletike, duke ju lejuar të shfrytëzoni sa më shumë kohën tuaj në palestër.

Yndyrnat e shëndetshme janë një pjesë e rëndësishme e dietës suaj dhe ato duhet të përbëjnë afërsisht 35 për qind të marrjes suaj të kalorive, sipas një raporti të fundit nga Departamenti i Bujqësisë i SHBA-së (USDA). Megjithatë, ekspertët këshillojnë të mos hani ushqime me yndyrë të lartë para stërvitjes. Kjo për shkak se kërkon më shumë energji për të përpunuar yndyrnat dhe kjo mund t'ju ngadalësojë ndërsa ushtroheni.

Nëse zgjidhni të hani yndyrna para stërvitjes, është akoma më mirë të shmangni yndyrnat e ngopura në favor të zgjedhjeve më ushqyese. Burimet e shëndetshme të yndyrës përfshijnë arrat, avokadot, peshkun, farat chia, vezët dhe vajin e ullirit.

Ngrënia e një diete të pasur me karbohidrate mund të përmirësojë performancën atletike.

Studimet kanë treguar se ngrënia e karbohidrateve komplekse në ditët dhe orët që ju ushtroni mund të ndihmojë në rritjen e qëndrueshmërisë.

Një qëllim kryesor i strategjive ushqimore para stërvitjes është të maksimizojë rezervat e karbohidrateve, duke minimizuar kështu efektet ergolitike, të dëmtimit të performances, të varfërimit të karbohidrateve, sipas një studim  të vitit 2004 i botuar në "Journal of Sports Science".

Ekuilibri në dietën tuaj është thelbësor

Gjëja më e mirë që mund të bëni për shëndetin tuaj të përgjithshëm është të hani një shumëllojshmëri të ushqimeve që ofrojnë një sërë lëndësh ushqyese. Fibrat, proteinat, vitaminat dhe mineralet janë të gjitha thelbësore dhe mund të gjenden në mish dhe peshk pa dhjamë, fruta, perime, drithëra, arra dhe bishtajore.

Dëgjimi i trupit tuaj teksa provoni kombinime të ndryshme ushqimore mund t'ju ndihmojë të arrini ekuilibrin optimal./ CNA.al

Lajmet e fundit nga