Rihanna në Beverly Hills
Bukuroshja me origjinë nga Barbados, Rihanna është paraqitur...
Sipas një studimi të ri nga Instituti Kombëtar i Shëndetësisë, nëse konsumoni katër apo më shumë filxhanë kafe në ditë, jeni pothuajse 10 % më pak të rrezikuar nga depresioni sesa një person tjetër që nuk konsumon kafe pothuajse kurrë.
Ndërsa, sipas disa studimeve të tjera, dy apo tri filxhanë kafe në ditë mund të jenë të mjaftueshëm për të ulur përqindjen e rrezikut nga depresioni.
Të mirat e kafesë nuk vijnë vetëm nga sasia e lartë e kafeinës që gjendet në të, pasi depresioni nuk mposhtet nga të gjitha pijet që përmbajnë kafeinë.
Coca-Cola është ndër pijet e ëmbla që ndikon në rritjen e depresionit. Të njëjtën gjë mund të themi edhe për pijet me ëmbëlsues artificial.
Studiuesi Honglei Chen, një epidemiolog në Institutin Kombëtar të Shëndetësisë, shprehet se kafeja ka këtë ndikim për shkak të antioksidantëve të saj.
Bukuroshja me origjinë nga Barbados, Rihanna është paraqitur...
Ju është thënë se duhet të konsumoni shumë ujë në ditë, pasi...
Ish-zëdhënësja sharmante e ish Kryeministrit, Sali Berisha, ...
Modela ruse Irina Shayk është pjesë e videklipit më të ri të...
Miss Colombia, Paulina Vega është kurorëzuar si “Miss Univer...
Ndonëse jemi në pikë të dimrit, Këngëtarja shqiptare, e fams...
Këngëtarja 22-vjeçare Charli XCX është shfaqur shumë provoku...
Bukuroshja shqiptare Agnesa Vuthaj në rrjetin social faceboo...
Mos i dërgo ata te këto vende vetëm nëse dëshiron të flesh v...
Ajo konsiderohet si një femër e kompletuar. Përveçse një div...
Rita Ora është padyshim një ndër artistet më të suksesshme t...
Klaustrofobia është një sëmundje e cila lidhet me frikën e t...
Për personazhet Vip është shumë e rëndësishme pamja e jashtm...
Pasi u shfaq nudo, këngëtarja 22-vjeçare Miley Cyrus ka post...
Dieta është një element që shpesh është e dobishme për shënd...
Filmi me regji të Alejandro González Iñárritu tregon histori...
Të marrësh metronë jashtë shtetit, do të thotë ti kryesh sa ...
Foxy është një kalë irlandez 12 vjecar ,që ishte bllokuar pë...
Sipas disa burimeve të mediave të huaja, besohet se këngëtar...
Mund të duket befasuese se si disa fraza në dukje të padëmsh...
Dritan Prençi është prokurori i SPAK-ut që fle mbi dosjen ...
Hetimet e thelluara që SPAK-u kreu për Ajola Xoxën dhe Eri...
Standardet e SPAK-ut, mënyra se si heton, si siguron prova...
Irfan Hysenbelliu, pretendon që është biznesmen i madh, nj...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit (KPA) vendosi këtë të hën...
Vettingu i KPA-së vendosi këtë të enjte shkarkimin e p...
Suela Salavaçi, me detyrë prokurore në Prokurorinë e T...
Kolegji i Posaçëm i Apelimit ka rikthyer në detyrë pro...
Gjenden dy turistët gjermanë që humbën kontaktet gjatë eks...
Pas gjetjes së 7446 bimëve narkotike në fshatin Reç i Ri n...
Në vijim të operacionit “The Wanted” ka rënë në pranga në ...
Policia ka zbardhur detaje të reja në lidhje me zhdukjen e...
Organizata Botërore Meteorologjike e OKB-së paralajmëron t...
Reshjet intensive të shiut kanë shkaktuar probleme të shum...
Ditën e sotme vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosfer...
Ditën e hënë vendi ynë do të ndikohet nga kushte atmosferi...
Ministri i Mbrojtjes i sapoemëruar i Bullgarisë, Dimitar S...
NASA ka emëruar ekuipazhin e saj për misionin e saj të ard...
Pesë persona janë arrestuar në Kosovë nën dyshimin për për...
Gjashtë shtetas gjeorgjianë u paraqitën para një gjykate n...
Korça është shndërruar këtë fundjavë në kryeqendrën e fest...
Korça është gati të çelë sezonin veror me një nga ngjarjet...
Dy vite pas ndarjes nga jeta, poeti i njohur korçar, Skënd...
Muzeu Etnografik i Beratit ka hapur dyert për vizitorët pa...
Parashikimet për një mungesë të theksuar furnizimi me naft...
Përmirësimi i performancës së parkimeve publike në Vlorë, ...
Inflacioni ka shënuar një rritje në muajin maj duke u ngji...
Këtë të martë një dollar amerikan blihet me 81.7 lekë dhe ...